POTOVALNE NOVICE – 6. marec 2021: Evropska komisija bo ta mesec predložila zakonodajni predlog o digitalnem cepilnem potnem listu, ki dokazuje, da je bil potnik cepljen proti koronavirusu, je v ponedeljek na Twitterju sporočila predsednica Ursula von der Leyen. Digitalni cepilni potni list bo še naprej pod imenom 'Digitalna zelena vozovnica"(bron).
V prejšnjih novicah (kliknite) v začetku tega leta je postalo jasno, da več držav v EU dela na tem, napaja in podpira IATA, največja letalska trgovska organizacija na svetu. Čakalo se je le še na uradno potrditev iz EU, ki je zdaj prišla.
Preberite: IATA poziva k podpori za evropsko digitalno potrdilo o cepljenju če želite izvedeti več o predlogu.
Wereldreizigers.nl
Varno gibanje znotraj EU
"Cilj je, da jim postopoma omogočimo varno gibanje v Evropski uniji ali tujini – zaradi dela ali turizma," je Ursula von der Leyen sporočila na Twitterju.
Da bi se izognili diskriminaciji, mora izkaznica vsebovati tudi druge podatke, kot so rezultati nedavnih testov na COVID-19 ali dokazila o imunosti.
Preberite tudi: Zavrnitev cepljenja: strah pred omejenim potovanjem in dostopom javnosti
Pripravljen na poletje 2021
Sveženj ukrepov, namenjenih potovanjem, se pričakuje že 17. marca, pred srečanjem voditeljev EU 25. marca, je dejal podpredsednik Komisije Margaritis Schinas. »Cilj bi bil določiti skupno usmeritev za varno odpiranje Evropa...
"Očitno je to zakonodajni predlog ... tako da to ni nekaj, kar bi lahko bilo neobvezno."
Podpredsednik Komisije – Margaritis Schinas
Voditelji EU so se že januarja dogovorili, kako naj bo videti potrdilo o cepivu, ki pa je bilo namenjeno le v medicinske namene. K temu bo nekaj dodal račun, ki je prišel.
Potrdilo bi v treh mesecih bi moralo biti pripravljeno, "če bo šlo vse po načrtih," je dejal tiskovni predstavnik Komisije - nekaj, kar je prejšnji teden opozorila von der Leyen (bron).
Več voditeljev EU, vključno z avstrijskim kanclerjem Sebastianom Kurzem, je na srečanju prejšnji teden lobiralo za zeleno vozovnico za ponoven zagon svobode potovanja.
Več zdravstvenih podatkov v digitalnem potnem listu
Potrdila bodo verjetno vključevala širšo zdravstveno zgodovino v zvezi s koronavirusom, vključno z informacijami o obnovitvi in nedavnimi rezultati testov. V vlogo se lahko vključi tudi imunost, če je dokazana (s pozitivnim testom, prebolelostjo in kasneje negativnim testom). Potovanje v letu 2021 torej ni odvisno samo od cepljenja.
Aplikacija lahko velja tudi za države, ki niso članice Evropske unije. Evropska komisija je včeraj sporočila, da bo sodelovala s Svetovno zdravstveno organizacijo (WHO) pri razširitvi sheme na druge države. Uradni tiskovni predstavnik britanskega premierja Borisa Johnsona je dodal, da bo Združeno kraljestvo razpravljalo o sodelovanju z EU pri svojih novih načrtih za 'potni list za cepivo'.
Končno dobre novice o potovanjih
Vse podrobnosti razporeda bodo objavljene pozneje ta mesec, cilj pa je, da se 'potni listi' začnejo izvajati prej junija. Dejstvo, da bo potovanje v tujino mogoče spet letos, je – končno!!! – pozitivne novice o potovanjih, ki smo jih tako dolgo čakali.
POSODOBITEV 8. marec 2021: Ne povsem nepričakovano se je sinoči Arjen Lubach domislil zelo zanimivega prispevka na to temo. Tako prednosti kot slabosti so v tej epizodi dobro združene, zato je po našem mnenju vredna ogleda. Epizodo si lahko ogledate spodaj.
utripi
Živjo Evelyn, čeprav sem z odgovorom veliko pozneje kot ti s svojim, saj je zdaj 8. februar. 2022, je zdaj bolj jasno, kaj se dogaja. Zlasti cepiva ne naredijo tistega, kar se pričakuje, stranski učinki pa so pogosto resni in veliko pogostejši, kot se na splošno poroča v novicah. Tako imenovani način strahu, ki ga omenjate, je taktično sredstvo za premikanje svetovnih državljanov k pokornosti, ko ti državljani sami ne razmišljajo (več) in tudi ko jim Bog po njihovih izkušnjah daje navodila, da vlada vlada naši državi na svoj način. ime.
Če poiščete dokument »Tiho orožje za tihe vojne«, ki si ga lahko brezplačno prenesete kot PDF, lahko razumete, kako je psihološko vojskovanje razvilo metode, ki se za večino ljudi neopazno prikradejo v družbo. Tudi podnebno poročilo je primer tega. Vse večji strah med svetovnimi državljani zaradi vdihavanja CO2, medtem ko je naše življenje zgrajeno iz te snovi, vse rastlinsko življenje, ki nam zagotavlja kisik. Poskusite ubrati pot, na kateri boste ugotovili, ali dovolite strahu, da vlada vaši razsodnosti in jasnosti uma. Trenutno živimo v laži, ki je sorodna tistemu, kar nam pripoveduje pravljica Cesarjevo novo oblačilo. Vsi se pretvarjajo, da je cesar lepo oblečen, ko hodi na paradi z golo zadnjico. Kdor temu ne bo verjel in bo to povedal na glas, ga bo brezumna drhal pretepla.
Zapovedi krojačev so, da je neumen in nesposoben za življenje in delo, kdor ne vidi cesarjevih novih oblačil. Vsi cesarjevi svetovalci mu ližejo pete, sicer lahko gredo.
Prepuščam vam, da ugotovite, kdo so te dni bedaki. Sodelujejo v paradi, imenovani pandemija. In med občinstvom je deček, ki nekega dne zavpije: ………………. računaj na to.
Vedno sem bil navdušen popotnik. Če pa rabim take bedarije, da rezerviram prenočišče kje v tujini, bom nehal. Upam, da bo več Nizozemcev znalo držati hrbet vzravnano.
To je strašno grozljivo, vstopili smo v totalitarni sistem, ki mu ni para. Vse to za virozo, primerljivo s hudo gripo. Strašljivo je, nevarno je in ni poti nazaj. Ljudje se končno prebujajo. Naše temeljne pravice so sistematično napadene in odpravljene.
Ob branju poročila, dobrega poročila, misli švigajo sem ter tja.
V preteklosti so človeštvo prišle bolezni in kuge. Močni so preživeli, šibki pa umrli. Naravni proces. "Preživeli" niso dobili potnega lista.
Narava je imela vse pod nadzorom. Danes ČLOVEK.
LJUDJE verjamejo, da imajo za vse rešitev.
"Odrešilno zdravilo" v zelo kratkem času.
Človekov protagonist je DENAR, MAMON.
Kakšno vlogo ima pri tem še Bog Abrahama, Izaka in Jakoba?
Ali je bil popolnoma zavržen? Ali pa On ne obstaja več?
Kdo ima zadnjo BESEDO.
Tukaj vsi ravno pozabljajo, da Evropska komisija ne sme odločati! Predlagajo lahko samo predloge, ki jih mora nato odobriti Evropski svet… Slednji je 27. 1. izjavil, da cepljenje ne bi smelo biti obvezno in da necepljeni ne smejo biti prikrajšani v primerjavi s cepljenimi. Kaj se bo iz tega na koncu zgodilo, ni mogoče predvideti, gotovo pa je, da bo to povzročilo ognjemet
Torej, ker se že leta trudim živeti zdravo po svojih najboljših močeh in zato nočem vbrizgavati kemičnega sranja v svoje telo, imam zdaj manj pravic kot lenuh, ki samo vzame to injekcijo, ne da bi o tem razmišljal. Logično.
wow lubach to je bilo še bolj levo od leve. Nekoč si mi bil všeč, zdaj mi gre na bruhanje!
Večina zaostaja za Van Hamelinom.
Pravilno! Leta 2018 so bolniki ležali na hodnikih bolnišnic.
Zgovorno je dejstvo, da so na to očitno vsi že pozabili...
Po svetu različne države in države dokazujejo, da je odprtje stvari najboljša rešitev, vi pa preprosto brezpogojno podpirate neustaven in diskriminatoren ukrep!
In tu samo pustiš, da ti je svoboda še bolj okrnjena. Nepredstavljivo!!!
Ali res ne vidite problema? Ali ni preveč bizarno, da se morate testirati, če nimate nobenih pritožb?? Potem PCR daje veliko lažno pozitivnih rezultatov ... PCR za testiranje korone je že tako ali tako ugotovljeno, da je zelo dvomljiv in testira le delčke vseh vrst virusov, ne pa tudi, ali je nekdo kužen ali bolan ali prenaša virus v zadostni količini, da je okužen. Celoten test je treba čim prej umakniti, na tem temelji celotno slabo upravljanje. In naj vsi tisti ljudje, ki so prispevali k temu, stopijo pred sodišče, kot so Drosten, Koopmans, proti Disselu, Merkel, Rutte, de Jonge, Kaag, Grapperhaus, Tedros, Osterhaus in mnogi drugi, ki so do vratu v tem. Pomagajo s svojo željo po denarju in WEF ubija celotno človeštvo in straši celotno svetovno populacijo zaradi virusa, ki v resnici sploh ni nevaren. Tako se zdi samo zaradi PCR testa in potem je krog spet okrogel, ker so nezanesljivi kot kaj. Kjer so prej ljudje umirali zaradi pljučnice ali starosti, je zdaj zaradi politike testiranja kar naenkrat covid.
Če pa tega nočeš, tako kot vsi ljudje, ki nočejo posnetka, kaj se zgodi s tem?
Ali bi bili to zadnji ljudje na svetu. Tako kot moj stric, ki je umrl ob drugem cepljenju.
Povejte, zakaj bi moralo biti to obvezno in za katere koronske mutacije?
Pred dvema letoma je zaradi gripe umrlo več ljudi kot zdaj zaradi korone
Upam, da bo Nizozemska dejansko sodelovala pri tem! Pri nas se vse vidi kot diskriminacija ljudi, ki se nočejo cepiti. To bodo tedni razprav! Midva (70+ zelo) ga drživa na kolesarjenju na Nizozemskem, ker še nisva cepljena! Še posebej nam je žal, da družine z otroki, ki lani niso mogle na dopust, nimajo kam. Cepljenje gre prepočasi!
Tako zelo sovražim to! Res, zakaj smo se pustili tako prestrašiti? Je zdaj jasno, da ne gre za ebolo, kot so mislili lani, ampak primerljivo z zelo hudo sezono gripe? V starih časopisih lahko preberete, koliko truda so morali vložiti zdravniki prejšnja leta, da so namestili 1 bolnika. Zdravnik je rekel, da je moral poklicati kar 18 bolnišnic. In te operacije so bile odpovedane. So bile takrat blokade? Maske za obraz? Policijska ura? Obvezna cepljenja? št. To ni več res. Pa ne mislit, da bo ostalo pri 1 cepivu, ne bodo zaradi tega pripravljali celega tega cirkusa, še veliko jih bo. Živimo v grdem svetu in večina ljudi temu nasede, nosi maske, ki ne delujejo, in verjame, da je cepivo edini izhod. Kako lahko vzameš vse to in verjameš?
Tega si nihče ne želi in zagotovo ni nujno za virus, ki ga 98% ne opazi, vsa ta korona drama se pretirava brez znanstveno utemeljenih ukrepov. Nekega dne bodo ljudje privedeni pred sodišče zaradi kršitev človekovih pravic.
@Ton Ne SILIMO!!! Ampak Ton se začne takole in kmalu bomo v nacistični Nemčiji in nacistični Nizozemski 2.0!
Snape vous?!
Ho Ho Nisem rekel, da je moderator zasukal moje besede.
Cepljenje ubija itd. Sem rekel
JE TO CENZURA!!!!!!??????????????????????????????????????????
Španska gripa ni bila gripa, ampak svetovno cepljenje, s katerim so začeli ob koncu 1. svetovne vojne v ZDA Nota Bene. Milijoni odvečnih brizg (cepiv) so šli vojakom in civilistom v Evropi.!!!
ziw pdf “VIRUSMANIJA”
Spoznajte svojo zgodovino!!!
Pandemija je grozna, upam, da se bodo številke kmalu izboljšale.
Cepljenje proti koroni (Pfizer, Moderna itd.) je pač smiselno. Pomagajte sočloveku, podjetnikom, da se bo vse čim prej vrnilo v normalno stanje.
Steklenice viskija in šampanjca lahko odprete v lekarnah. Od zdaj naprej zagotovljena prodaja. Nobena druga industrija ni tako podprta in sponzorirana kot farmacevtska.
Mogoče je vredno
Cepivo je v testni fazi, pridobiti svobodo s strelom, katerega posledice niso jasne, ni svoboda!
svoboda le, če se pustiš injicirati, ne da bi vedel za dolgoročne posledice.
Hans, boš okužil vso Hrvaško, Nemčijo in Avstrijo in Slovenijo?
Cepivo samo zagotavlja, da verjetno ne boste sami umrli.
Ne preprečuje, da bi zboleli. Še vedno lahko okužite druge, tudi če ste bili cepljeni.
Wim
Lubachje zna to lepo popestriti. Postaviti skupino ob stran s prikazovanjem nekaj "idiotov" dela krivico mnogim razumnim ljudem, ki jih ta razvoj in brizga skrbijo iz zelo dobrih razlogov. Torej, dragi gospod Lubach. Dam vam "cepivo". Ni mi treba. Naredi vse.
Zelo zadovoljen s kakršno koli svobodo gibanja. Smo cepljeni (AstraZenica), vendar gremo že konec maja na Hrvaško. Potujemo z lastno prikolico. Zanima me, ali bi bilo pametno kupiti rumeni cepilni potni list, da smo cepljeni. Zanima pa me, če se lahko peljemo čez Nemčijo, Avstrijo in Slovenijo.
Če si cepljen ne boš več zbolel za korono..ampak mislil sem, da še vedno lahko prenašaš virus..tako da upam, da je vseeno treba narediti teste pred potovanjem.
Potem pa nič več potovanj. Ampak nikoli, nikoli testa ali cepiva zame!
Kot da bi imel "Covid-19 potni list" karkoli opraviti z VARNIM potovanjem.
Zaenkrat se sploh še ne ve, ali cepljenje preprečuje okužbo (verjetno ne, ker temu ni namenjeno) in tako ne pove NIČ o kužnosti in okužbi drugih. Niti o tem, da bi zboleli ali ne (in morda zaradi tega umrli).
To je le še en poskus zasužnjevanja svetovnega prebivalstva.
Gert, ko prejmete 1. cepljenje, prejmete kartonček z datumom in imenom cepiva, na njem je tudi datum naslednjega cepljenja.
To se prizna tudi kot dokaz, da ste bili cepljeni.n
nekajkrat na leto. in ne le proti Covid-19, ampak tudi proti Covidu 21 in vsem naslednjim "smrtonosnim" virusom. Okusno!
Premisli! Gre za spodkopavanje vaših temeljnih pravic! Gre za posredno obveznost cepljenja.
Se res strinjate, da želite odpraviti demokracijo in pravico do razpolaganja s svojim telesom? To je temeljna pravica!
Upam, da ta neumnost leta 2022 ne bo več veljala. Da nam vsem ni treba večno živeti v tem načinu strahu.
Nezaslišano je, da se od vas zahteva, da vzamete poskusno cepivo ali da je vaša fizična celovitost kršena z nezanesljivim testom PCR, da bi lahko potovali. In vse to za virus, ki ne povzroča nič drugega kot hudo gripo! Očitno diskriminacija v Evropi ni več umazana beseda!
Na srečo ne maram potovati. Takšen potni list me torej ne bo neposredno prizadel. Je pa seveda smešno, da sploh pridejo na tako idejo. In zakaj? Neškodljiv virus s smešno nizko smrtnostjo. Prosim, ne nasedaj temu.
Samo varno? Ali veste, da lahko cepljenje povzroči avtoimunsko bolezen, da nova tehnika še ni raziskana glede dolgoročnih učinkov in da imate do 2023. XNUMX so del sojenja? Upam, da boste prebrali in se informirali (ne preko rednih novic!), preden sprejmete kakršno koli odločitev..
Gert.. Vidim, da si eden izmed mladih. Ti ukrepi se bodo verjetno dotaknili tudi vas. Ali se zavedate, da lahko cepljenje povzroči avtoimuno bolezen, da nova tehnika še ni raziskana glede dolgoročnih učinkov in da imate do dec. 2023 so del sojenja? Upam, da boš prebral in se informiral (ne preko rednih novic!), preden boš sprejel kakršno koli odločitev. ljubezen.
samo bolano, to je hudičevo! kup norih norcev si to izmišlja! obstaja tudi nekaj takega, kot je splošna deklaracija človekovih pravic (13 Lahko se svobodno giblješ v svoji državi. Lahko zapustiš katero koli državo (vključno s svojo)) kdorkoli si to izmisli, je nora diktatura! izsiljevanje! in vse za gripo mora biti vsa populacija cepljena in imeti prekleto zeleno karto v žepu no, mislim, da je grozno, ker lahko gre vsak, kamor hoče!
To ni presenetljivo, saj je bilo to pripravljeno že dolgo vnaprej. Potni listi so že kupljeni v letu 2020! Enostavno smo prisiljeni in to je skrajno diskriminatorno! Ali bodo tam nastavili tudi zdravstvene podatke, medtem ko še ne morejo nastaviti GGD privacy-proof. Temu sploh ne zaupam! Torej vsi Groenlinki glasujejo, da se znebimo te neumnosti.
Končno pozitivne novice o potovanjih? Resno? Nič pozitivnega na tem. Toda tisto, kar so si želeli, so dosegli že leta 2018. Potni list za cepljenje. Najprej za eno leto vse omejite in ustvarite strah, potem se bosta verjetno strinjala. norost. Ne sodelujem pri tem.
Obrnimo zadevo.
Kdor je cepljen, ne bo smel z mano, ne sme potovati z mano v avtu in mora biti vedno vsaj 2 metra stran od mene. Veliko rizično skupino predstavljajo cepljeni ljudje, saj so prepričani, da se jim zaradi tega, ker so cepljeni, ne more nič zgoditi. Še vedno so torej lahko prenašalci virusa, zlasti ker menijo, da so imuni, a so zato nevarni za druge. Rumena zvezda cepljenja ali ne
No Luc, strinjam se s tabo. Torej svojih otrok ne bom videla 2 leti, ker ne bodo vsi cepljeni pred tem dopustom !!!! Zamerljiv Belgijec v Španiji xx
Posredno vsiljevanje je tudi vsiljevanje, če se ne cepiš potem postaneš družbeni parija, če je tako po volji vlade!!
Nagnusno, nezaslišano, celo ponižujoče.
Preveč žalostno za besede, da se to prinaša kot dobra novica… Ta cepljenja, za katera dolgoročno ni jasno, kaj bodo povzročila, se zdaj še bolj tlačijo v grlo. S tem nerazumljivim sklepom/zakonodajnimi predlogi se na evropske državljane enostavno izvaja pritisk, naj se cepijo. Še en napad na našo demokracijo in svobodni svet. Ni Digital Green Pass? Brez dopusta! Skratka, manipulacija na max.
Lepo, da omenjajo, da se gleda tudi na imuniteto. Ampak to je seveda največja možna neumnost. Imunosti ni mogoče dokazati. Kdor je prebolel COVID, ga lahko preprosto znova dobi. Pri več ljudeh po bolezni niso našli nobenih protiteles. Poleg tega, če sem letos prebolel gripo, še ne pomeni, da ne bom več dobil gripe. Naslednjo sezono/leto bo nova "mutacija" ali "različica" in spet zbolim. To ni nič drugače za COVID. Škoda brati, kako naivnih je veliko ljudi in vse svoje upe polagajo v to cepivo. Vso srečo pri paraliziranju naravnega imunskega sistema. In prosim, ne piskajte čez pet ali deset let, ko bo sranje res zadelo ventilator.
Ne obvezujemo, da je bilo rečeno, ampak na ta način ste prisiljeni škropiti.
To je nekaj, kar od začetka govorim, kaj se bo zgodilo, potem pa rečejo, da si nor, ampak če greš s tem, konca ni.
a ni prav.kdor ni cepljen mora pač predložit negativen test kot zdaj to je vse
Za mlade in stare je tako in tako, da boš diskriminiran, če se sploh ne boš cepil, ker ti potem ni omogočeno nič več. Kam gre ta svet
Če je to res, potem bi me celotna potovalna industrija lahko potopila v sranje. Svojega nočem cepiti. Tisti, ki si to želijo, pojdite naprej, če se zaradi tega počutite bolje. lenuhi. Večina si ne želi izsiljevanja. Rekel bi, da bojkotiramo to letalsko družbo in ne potujemo nekaj let. Razen če želite obiskati svojo družino ali ljubljene. Potem bi šel pa za ostalo za tiste 3 tedne dopusta? Poglejmo, ali nismo močnejši od tistih lobistov in SZO, ki mislijo, da nas imajo v primežu. Pozdravi
?
Ta potni list je ukrep za omejevanje svobode in nima nobene zveze z boleznijo!!!!
Jemljejo nam svobodo…
Nesmisel. Samo naredijo račun.
seveda. Čudovita novica.. Tudi apartheid je čudovita stvar. To je naravnost šokantno in sedite in navijate.
Kakšno tarnanje o tem potnem listu. Ne glede na to, ali ste cepljeni ali ne,
lahko samo potuješ. Potujete lahko tudi z negativnim pcr testom.
Živjo Pucq, nič hudega, toda ali si se spomnil vira?
Živjo Mirella,
To nam še ni čisto jasno. Toda 17. marca bo zakon izšel z več podrobnostmi, zato se bom potrudil, da ga čim prej izsledim v celoti, ga povzamem in ponovno delim na naši spletni strani, da boste vedeli, kaj sme in kaj ne narediti to poletje.
Kako dober komentar Albert, popolnoma se strinjam s tabo! Ali ga lahko kopiram in delim z vašim imenom?
hej ton,
Žig je zelo enostavno ponarediti in težko preveriti pristnost. Tveganja so prevelika in bodimo iskreni: skrajni čas je bil, da se digitalizira.
Kakšne neumnosti
Toda v naglici, #odlična ponastavitev.
Trdi se, da cepljenje ni obvezno, vendar želijo potni list potisniti skozi. To pomeni, da če niste cepljeni, ne morete več potovati. Temu jaz pravim skrita obveznost. Škoda. Ljudje niso več odgovorni za svoje telo in svoja dejanja. Evropa je prava diktatura. Z žeparji na oblasti, ki jim ni mar za mnenje prebivalstva.
Odličen kos….dobil kos…. Hvala vam
Veseli me, da se končno nekaj pripravlja in da se lahko države dogovorijo o pristopu. Za svetovne popotnike so bila cepljenja vedno nekaj običajnega, za enega bolj ali manj se res ne sekiram. Cepivo je samo varno, zato ne nagajajte ljudem tako.
Stojim za vami, ta potni list je ukrep za omejevanje svobode in nima nobene zveze z boleznijo!
Se popolnoma strinjam s teboj!
Točno tako kot praviš!
Kako slaba stvar je izkaznica za cepljenje! Za mnoge ljudi to pomeni, da ne morejo več potovati! Cepivo Corona še vedno ni varno in/ali učinkovito!
Trudi se, da o tem poročaš pozitivno! Samo zato, da lahko spet potujete! To naj bi bilo mogoče tudi brez takega potnega lista. Človekove pravice in svoboda, da se sami odločite za cepljenje s poskusno brizgo, so tukaj oškodovani, vendar očitno niso pomembni
Kakšna beda pa recimo potni list, da cepljeni smejo potovati, tisti, ki so cepljeni šele kasneje pa ne.
Hvala Albert, kako razsvetljujoč in dragocen odgovor. Mislim/upam, da bo vaš odgovor marsikomu (nekaj) odprl oči. Želim ti vse najboljše.
Namaste iz Nizozemske in upam, da kmalu iz Indonezije,
Bridget
to je nezaslišano in ponovno pridobitev tega bo stala denar, enako kot test, ki prav tako stane, naročili so ga že leta 2017, a ga na televiziji nikoli ne omenjajo. diskriminacija je ta misel, da so živeli v svobodni državi, vendar se izkaže, da nič več res zakaj potni list če bi jih 70% že dobilo svojo inekcijo ne bi več bolelo tako rekoč in ni nobene obveznosti ampak to vseeno zahtevajo če hočeš potovati ali hočeš nekam vstopiti čisti denar tepež
končno nekaj dobrih novic
To je čista medicinska diskriminacija in medicinski apartheid.
Ne gre za nedajanje, gre za enakost ljudi in tega zdaj ni.
Saj so vsi enaki!!!!! To ni to!!! Človeštvo je s tem diskriminirano.
Če bi bilo leto 2022, bi bilo človeštvo enako in bi imeli vsi enake možnosti.
Zdaj so vsi ljudje v škatlah.
To je moje mnenje
Se strinjate z Ursulo?
Konec svobode.
Preveč ukrivljeno za besede! Prisiliti ljudi, da vzamejo nekaj injekcij v zameno za potovanje!
Hvala za ta zdrav odgovor
To je tudi posredna obveznost cepljenja.
potem pa ne vsili potnega lista, nikomur ne pustim
mislim, da so mnogi že slišali za tako imenovani 'zeleni potni list'. Dokument, ki ga morajo izdati vsi, ki so bili cepljeni proti koroni.
Ideja o takšnem potnem listu ni več le ideja v Izraelu, ampak se že udejanja v praksi. Včasih se sliši povsem sprejemljivo, navsezadnje si kot cepljen varen pred virusom, torej načeloma ne predstavljaš nevarnosti za javno zdravje in se tako lahko prosto giblješ.
Danes smo lahko na NOS prebrali, da bo tudi Evropa sprejela idejo o takšnem potnem listu, da bi lahko cepljeni državljani spet prosto potovali po Evropi.
Simpatično, kajne? Ali ...
Druga stran tega kovanca sploh ni simpatična. Pravzaprav je res temno. Kar nekaj pomeni, če nisi cepljen.
Necepljeni imajo lahko veliko razlogov, da ne bodo vzeli tega cepiva.
To so lahko razlogi vere. Imeti vero v Boga, da cepljenje ni način za reševanje življenja.
Drug razlog je lahko povezan z načinom razvoja cepiva, na primer zato, ker so bile uporabljene celice splavljenih otrok.
Za veliko skupino ljudi je še vedno problem, da je bilo to cepivo testirano le tako kratek čas. Vpogleda v dolgoročne posledice skorajda ni. Je neplodnost resnična grožnja? Ali morda težave z imuniteto? Zanje je še vedno preveč nejasnega.
In obstajajo tudi ljudje, ki verjamejo, da sta virus in/ali cepivo sredstvo v rokah zlonamernih vlad ali posameznikov. Z namenom pridobiti nadzor nad svetovnim prebivalstvom.
Vsi ti ljudje s svojimi prepričanji so tisti "necepljeni".
In da preidem takoj k bistvu: potnega lista ne dobijo, ker po zamislih zelenega potnega lista predstavljajo nevarnost za javno zdravje. To se že sliši drugače. Takoj spominja na leta pred drugo svetovno vojno. Potem je bila tu tudi skupina, ki je bila razvrščena kot nevarna za javno zdravje. Točno, to so bili Judje. Označeni so bili tudi kot raznašalci bolezni.
Naučili smo se bolje igrati z besedami, biti tako imenovani 'civilizirani'. Zdaj pravimo, da cepljeni ljudje niso nevarni za javno zdravje in prepuščamo domišljiji ljudi, da mislijo in včasih izgovarjajo, da je druga oseba res prenašalec bolezni.
Ali veste, kaj je bil rezultat tega odnosa do Judov? Počasi, a vztrajno niso smeli več sodelovati v javnem življenju. Nič več obiskovanja muzejev, gledališč ali športnih dogodkov.
Pa naj se to danes dogaja z necepljenimi! Izrael je že dosegel točko, ko so muzeji, gledališča in športni dogodki dostopni le imetnikom zelenega potnega lista.
Ti dogodki v Izraelu so naravnost zaskrbljujoči. V družbi nastane dihotomija, ki je skrajna. In priznajmo si, to ne ostane samo v Izraelu. V drugem kontekstu je že apostol Pavel uporabil izraz: "Najprej Jud in potem Grk."
Kot rečeno, Evropska komisija že pripravlja svoje predloge za ta potni list. To dihotomijo bomo videli tudi v Evropi in drugod po svetu. In postane ena skupina proti drugi skupini. Prijatelj proti prijatelju, brat proti bratu, očetje proti sinovom, hčere proti materam. Ljubezen se bo ohladila, očitki bodo samo rasli. In ljudje se bodo čedalje bolj sovražili.
Je to le poguba in žalost? Če imamo v mislih primer preganjanja Judov, potem ne gre le za pogubo, ampak za življenjsko nevarnost, z drugimi besedami: za smrtno nevarnost.
Judje so bili nato korak za korakom izgnani iz javnega življenja. Ne naenkrat, ampak korak za korakom. Poznam ljudi, ki se iskreno sprašujejo, zakaj več Judov ni videlo, kaj se je takrat zgodilo in zakaj niso množično spakirali kovčkov.
In veste, zakaj je bilo takrat tako? Ker je šlo tako 'počasi'. Začelo se je s tisto klopjo v parku. Judje niso več smeli sedeti na njem. Zdi se, da ni tako slabo. Potem ne sedi na kavču. Navsezadnje je to le malenkost. In tako je takrat razmišljalo veliko Judov. In tudi veliko Nežidov, ki jim je bilo dovoljeno sedeti na tej klopi. Ampak potem je šlo naprej.
Judje tudi niso več smeli vstopiti v gledališče, ampak hej, veliko jih tako ali tako nikoli ni šlo tja, tako da omejitev ni bila tako huda. In obiski muzejev niso bili nujno vitalnega pomena, zato je bila sprejemljiva tudi prepoved obiskov muzejev. In ko so parke popolnoma zaprli za Jude, v park vseeno niso hodili. Tudi samo sprehod po ulici je bil v redu.
In v našem času se ujamemo, da smo pač takšni. Ne grem v gledališče, ker nisem cepljen? Oh, tako ali tako nisem nikoli prišel tja. Pa muzeji in športne prireditve …, brez njih lahko.
Korak za korakom je bila Judom odvzeta svoboda. Rumena zvezda je poskrbela, da ne morejo več 'le' hoditi po ulici. Ko so prišli nacisti, so bili več kot prepoznavni in so takoj ogrozili svoja življenja.
Za kar je Hitler takrat potreboval leta, da je izvedel svoje protijudovske ukrepe, v našem času vidimo, da se spremembe hitro dogajajo po vsem svetu.
Kaj bo prinesel zeleni potni list? Začne se že z izključevanjem iz gledališča, a nas lahko kmalu ves čas ustavljajo in preverjajo, ali sodimo med raznašalce bolezni? In kaj je naslednji korak? Pravzaprav to ni več vprašanje. Odgovor je očiten: izključitev!
Če niste cepljeni, bodo določeni poklici za vas zaprti. Zagotovo ne morete delati v zdravstvu kot raznašalec bolezni? Ali na okencu ali blagajni. Scenarij je jasen. Na zunanji strani telesa še nimamo znamenja, ki bi kazalo, ali smo cepljeni, v prihodnje pa ga bomo morali imeti pri sebi.
Čas je, da se zbudimo. Ni več vprašanje, ali se cepiti ali ne. To je izbira vsakega. Prosto se pogovarjajte o svojih prepričanjih, vendar ne obsojajte drug drugega, če ima druga oseba drugačno mnenje in se odloči drugače kot vi.
Ne gre za cepljenje, ampak za sistem, ki se pri nas gradi. Sistem nadzora, dihotomije, diskriminacije in to lahko na koncu pripelje do … ja, res mislim na nacistično diktaturo.
Pravzaprav je presenetljivo, da proti tem idejam ni množičnega protesta. V Izraelu je protest, a zelo omejen.
In na Nizozemskem in drugod po svetu? Na Izrael gledajo bolj ali manj občudujoče zaradi hitrosti, s katero se je program cepljenja lotil. In ponovno gledajo na Izrael glede ideje o zelenem potnem listu. In mislijo, da bodo prevzeli.
Pred časom se je na Nizozemskem govorilo o omejitvah za necepljene in zaradi protestov so zelo hitro začeli trditi, da so to idejo opustili. Toda ... v resnici so si izmislili drugačen način govora. Ni šlo za omejevanje necepljenih, so rekli, ampak za nagrajevanje cepljenih. In Nizozemska je bila uspavana. Ideja o sistemu nagrajevanja cepljenih je zdaj že skoraj v celoti sprejeta. In ja, tudi med kristjani, v cerkvah, kongregacijah in v politiki.
Tudi tukaj je na mestu vprašanje: kje je množični protest proti temu sistemu? Kje so tisti privrženci Ješue, ki pozivajo v svojih biblijskih krogih, kongregacijah, družinah, svojem okolju, naj ne sodelujejo v tem sistemu. Če je kakšen protest, so to redki. In morali bi se množično prebuditi s tem scenarijem v mislih.
Predstavljajte si, da se želite cepiti, se želite sprijazniti s tem, da bo imela druga oseba, necepljena oseba, manj možnosti kot vi? Ali želite hoditi z zelenim potnim listom, da lahko počnete vse, kar želite, in hkrati vidite, da so drugi izključeni? Sama ideja, že vnaprej bi vas morala navdati sramu. Sprejemanje takega sistema ni normalno.
Če nimaš zelenega potnega lista, si preprosto zajeban. In rešitev ni, ponavljam, rešitev ni v tem, da se samo cepimo. Prosto se lahko odločite, da ne želite biti cepljeni. Tako brezplačno, kot se lahko odločite za to cepljenje.
Ne, rešitev za to je, da odpreš usta. Kjer imaš glas, ga moraš slišati. Ne za ali proti cepivu, ampak proti grožnji diskriminacije in izključevanja dela prebivalstva. Proti žigu, da ljudje nasedejo, če nočejo tega cepiva v svojem telesu. Vaši prijatelji, vaša družina, vaši sodelavci ali soštudentje imajo pravico, da vas ne uvrščajo v skupino 'razširjevalci bolezni' ali skupino 'cepljeni'.
Od mene ne boste dobili nobenega nasveta, ali se morate cepiti ali ne. To izbiro prepuščam tebi. Pozivam vas, da ne sprejmete sistema "nagrade in izključitve" in ga smatrate za normalnega.
Končno, najboljši nasvet, ki ga lahko dam v zvezi z vsem tem, je zapisal Pavel, ko je pisal pismo eni od prvih cerkva:
Efežanom 5:10-17 – Raziščite, kaj je Gospodova volja. Ne sodeluj v brezplodnih dejanjih teme, ampak jih raje razkrij, kajti to, kar se tam dogaja na skrivnem, je preveč sramotno za besede.
Toda vse, kar je izpostavljeno svetlobi, postane očitno, in karkoli se razkrije, je samo svetloba. Zato pravi: "Prebudi se iz spanja, vstani od mrtvih in Mesija te bo obsijal."
Zato bodite previdni, po kateri poti hodite, ne obnašajte se kot neumni, ampak kot modri ljudje. Dobro izkoristite dneve, saj živimo v slabem času.
Ne bodi nespameten, ampak poskušaj razumeti, kaj je Gospodova volja!«
Šalom iz Jeruzalema.
Albert de Hoop, marec 2021
Ker je to drugačna vrsta potnega lista. S tem imajo vse vaše podatke. Tako dobra ideja. NE! Skoraj bi verjeli v teorije zarote. Ne bom cepljen in zaenkrat ne bom mogel potovati.
Popolnoma se strinjam s teboj!
Kam vse to pelje….
Ne potrebujem cepljenja in nisem za teste.
Moj mož je Portugalec in običajno gremo enkrat na leto z otroki na Portugalsko, da tudi oni dobijo kulturo itd. in da lahko po enem letu trdega dela samo 'napolnimo gorivo'. In moji tasti pogosto pridejo sem za 1 tedne v maju. Na žalost je tam lani (3) 'korona' prišla za vogalom.. še vedno smo mislili, da je to škoda, vendar bomo preživeli, da preskočimo 2020 leto. Na žalost je zdaj videti, da je to možno samo, če se cepimo (ne vem, ali naj se cepijo naši 1 otroci ali je to od določene starosti). Skratka, če se ne cepim, ne bom nikoli več zapustil Nizozemske?♀️.
SMEŠNO…to je čista diskriminacija! (Sploh ne maram reagirati na stvari, vendar me to zelo žalosti, a tudi precej jezi)
Če se cepiš s cepivom in ne veš, kakšne so dolgoročne posledice. Potem pa brez dopusta.
To je zatiranje in diskriminacija. Ni vam dovoljeno odločati o svojem življenju in telesu, potem boste izključeni iz družbe. Začne se s potovanjem, kaj pa kasneje...
Dobra novica, tudi to je eden od načinov za prodajo. Upajmo, da ni preveč takšnih, ki nasedejo temu, in veliko takih, ki držijo noge pokonci. Letalstvo seveda izgubi veliko prihodkov.
Rutte ni bil zaman tako krotek, ko se je govorilo o cepilnem potnem listu. Da se bo to uredilo na evropski ravni, je vedel že dlje časa. Po španski gripi z dvesto petdesetimi milijoni smrti po vsem svetu je življenje potekalo kot običajno. Zdaj, ko je po svetu umrlo dva milijona in pol, se moram cepiti s cepivom, ki je uradno še v fazi testiranja, nisem si mislil. Ali zanikam Corono ne, na respiratorju sem že 8 dni, a vseeno menim, da so ukrepi glede na število okužb in smrti močno pretiravani. Seveda je vsaka smrt ena preveč, a na žalost je življenje tako, včasih je dobro, včasih slabo.
a se ne delaš tako otročje in sebično stari ljudje ki so gradili Evropo so velikokrat doživeli vojno ne morejo več let na počitnice čakati da te cepijo?
Eu nas vse zajebava
In kdo je za: države, ki so že skoraj bankrotirane.
Kaj počnejo
Mislim, da je to čista diskriminacija, ker cepljenje ni obvezno. Stara sem 55 let in sem bila 1x bolna in tudi.nog po preboleli gripi, tako da mi ne dovolite injiciranja s korono. Torej das.passport nikoli ni pravno veljaven
Torej to ... Se strinjam 100% s tabo. Ljudje se očitno ne ozirajo več, kaj sonce le pomeni za prihodnost. "Če gremo lahko na počitnice samo za en teden", je to odkrit vdor v zasebnost in vlade še naprej določajo, kaj lahko in česa ne morete sodelovati v javnem življenju.. zelo.zaskrbljujoče...
In potem bodite ponosni, da imajo samo poskusni zajčki dostop do potovanja do dne, ko se vam pojavijo zdravstvene težave ...
Kaj je smisel tega potnega lista? S cepljenjem se virus še vedno širi, tako da res ne razumem. Kar razumem, je, da to pobudo sofinancira tudi WHO.
Cepilna knjižica od GG&D ni dovolj?? Vedno potujem s to knjižico in povsod sprejeta
Je in ostaja diskriminatoren, dokler se ni mogel cepiti vsak prebivalec EU in v nasprotju z njihovimi zakoni o prostem gibanju oseb znotraj schengenskih držav.
Točno.
Nenavadno je, da je za to začasno odobritev cepiv, ki je še vedno tretja faza raziskav, v izdelavi 'potni list'.
Nerazumljivo je, da toliko ljudi zares ne pomisli, kaj to pomeni.
Običajno gledano, ko sodelujete v študiji faze 3, je v zameno precejšnja pristojbina in sami izberete udeležence.
Vsekakor!! Potni list zagotovo ne bi smel priti!
Sramotno in spet dobivaš razcepe.
Če se ne cepiš boš ostal povsod zunaj!
To je res preveč noro za besede!
Ne bom cepljen, ni mi treba vnašati tega sranja v telo, s cepivom proti gripi tega ne počnem!
Star sem 68 let. Ne bom več potoval, zato ne dovolite, da bi tvegal preveč. Čakam nekaj let. Če bom leta 2025 še živ, bom to pustil
To je v popolnem nasprotju z načelom Habeas corpus + cepiva so eksperimentalna, kar je kot tako v popolnem zanemarjanju rezultatov nurnberških procesov po nacističnem režimu, kjer je bilo navedeno, da se nikoli ne sme eksperimentirati na ljudeh. Poleg tega je ta podlaga zakonodaje v nasprotju z Evropsko pogodbo o človekovih pravicah, saj bo vnesla razlog za diskriminacijo in bi necepljeni veljali za ljudi z manj pravicami kot drugi. Če bi bilo cepivo, kot se trdi, a ni znanstveno dokazano, domnevno nekaj varnega in učinkovitega, potem ljudi, ki se cepijo, ne bi smelo skrbeti za necepljene, zato je obvezno cepljenje nekoristno in nepotrebno.
Ali se lahko po enem cepljenju že potuje s tem? Ali pa je dvojna zahteva?
To je čisti fašizem!
To je čista diskriminacija.
Torej nekdo, ki se ne testira, ne želi cepljenja itd. itd., je dobesedno dolžan ostati notri.
Upajmo, da bo to videlo več ljudi in bomo glede te neumnosti ustrezno ukrepali.
Nič svobode ne pomeni več plačevanja davkov itd.
Ti idioti v EU in širše zahtevajo, da se nekaj zgodi na ta način.
Takrat bo šlo predvsem za osebna potovanja, tudi vodniki in vozniki (skupinska potovanja) do takrat ne bodo cepljeni. Testiranje zdaj stane 100 €
Razumem, da ste razočarani, ker ste cepljeni šele kasneje. Se mi pa zdi škoda, da drugim ne daš "voditi" (tako menda to doživljaš). Tako mladi ne morejo biti pravočasno cepljeni, potem pa bodo morale ostale skupine, ki so že prišle na vrsto, počakati eno leto… Zelo kratkovidno in kaže samo sebičnost. Na žalost.
Recimo, da še niste na vrsti za cepljenje. Ali lahko potujete z negativnim rezultatom testa GGD ali je to še vedno test v višini 130 € pp? Upam, da mi uspe vse cepiti pred poletnimi počitnicami ali pa bo GGD test zadostoval in potem je to super novica!
Zakaj ne bi preprosto odtisnili žiga v rumeno cepilno knjižico, ki vsebuje druga cepljenja, ki jih včasih potrebujete za potovanje v določene države?
Škoda, da se je to zgodilo! Obstajajo sredstva za preprečevanje in zdravljenje! Cepivo sploh še ni v celoti odobreno, gre za predhodno odobritev, študije še potekajo do 2022/2023, učinek in dolgoročni stranski učinki še niso znani, gre za novo tehniko, ki še ni bila uporabljena in nič je o njem dolgoročno znano, so evropski zakoni na področju genskega inženiringa prilagojeni, da lahko (začasno) odobrijo to cepivo. In želijo (posredno) obvezati? In vse zaradi virusa, ki prizadene le 2 % prebivalstva. Ali dobim potni list, če se zdravo prehranjujem, dovolj gibam, ne kadim itd.? To daje več znakov zdravja kot cepivo!
Popolnoma se strinjam s teboj. Naše počitnice so načrtovane za 5 tednov junija in prvi teden julija. Nimamo pa še možnosti cepljenja. Res, pojdite v leto 2022, da bodo imeli vsi enake možnosti.
Gert, popolnoma te razumem in tudi sam spadam v skupino, ki verjetno še dlje čaka… (stara sem 36 let). Ampak mislim, da je že super stvar, da se zdaj uvaja nekaj, vsaj na evropski ravni, kar omogoča potovanje po enakih pravilih in standardih. Vidim tudi veliko informacij, da želijo deli Azije (Singapur, Kitajska, Tajska, Malezija) uporabiti isto tehnologijo, pravila in aplikacije, da bi spet omogočili potovanje. Ne bi me presenetilo, če bi to letos postalo svetovna stvar.
Mi mladi se lahko cepimo samo julija avgusta .. kar je zdaj posredno obvezno .. torej še ne moremo na dopust. Torej gre vseeno za diskriminacijo. Če to storite zdaj, leta 2022. Imajo vsi enake možnosti?